Sunday 29 July 2012

Kek my Birthday...


3/7/2012 tadi genaplah hari lahir aku yg ke 41th...Allhamdulilah Allah telah sampaikan aku dalam usia setua ini... banyak juga kekawan dlm FB beri ucapan Birthay..doa ku semoga kalian juga mendapat rahmat dan nikmat dariNya.


Sebenarnya aku nak ceita pasal Kek Birthday...X sangka beb ...ada juga org kirimkan aku Kek Hari Lahir kat aku....thg hari tu aku dgn kekawan opis buat makan2 kat Burger King kat syek 13 shah alam...sempena yembut hari jadi aku..OTW dari tu aku dpt panggilan dari no yg aku x kenali...dia sebut nama penuh aku...and dia cakap dia nak hantar kek..kat opis...wahhhh...sapa la yg nak bagi aku kek niii...tertanya tanya juga sapa la yg nak bagi aku kek niii...tapi aku dpt rasakn...sapa penghantarnya.....so sweet sangat...anything thank a lot to my friend yg bagi kek ni...biar aku sorang je yg tahu sapa penghantarnya..hehehehe...Terima Kasih sekali lagi kepada yg empunya kek nii..semoga Allah memurahkan rezki kamu..dan x lupu juga buek kekawan opis yg meraikan hari lahir aku...


terima kasih daun keladi....
tahun dpn jgn lupa birthday aku lagi......

1 comment: